dissabte, 31 de desembre del 2011

Adéu 2011...


Sempre intento fer balanç de tot plegat quan acaba l'any. No és que no faci de tant en tant una pensadeta a com va tot durant la resta de dies però és cert que mai miro les coses d'una manera tan global com ho faig aquest dia que acaba l'any.

Continuo pensant que tinc una família meravellosa. Sempre he volgut tenir un bon company amb qui fer la passejada per la vida i dos fills. Sempre m'ha marcat el ser filla única i és una cosa que tenia ben clara, fill únic mai! Bé, ara tinc ja dos i estic contenta però us he de confessar que així com l'any passat tenia molt clar que ja tenia la família que sempre havia desitjat ara sento que em falta la nena. Mai m'havia passat fins ara... Bé, jo sempre havia volgut una nena però quan em vaig quedar embarassada de l'Andreu em va donar igual el que fos, només m'importava la seva salut i ja està així que quan em van dir que era nen vaig ser feliç. Amb el Biel potser ja em feia més il·lusió la nena però tenia la intuïció que seria un altre petit i tampoc em va fer res. Volia un nen sa i si era del mateix sexe que l'Andreu doncs potser millor per ell així que quan em van confirmar que era nen vaig plorar de l'alegria en saber que l'Andreu ja tenia el seu company de jocs.

Ara però han passat ja mesos i des de fa uns quants que sento que em quedaré amb ganes d'una petita i de vegades parlo amb la gent i em diu que vagi pel tercer però no, no és això el que vull. No vull tornar a passar per un embaràs per tornar a tenir un nen. No vull un altre fill sense pensar en el sexe que tindrà, vull una nena! Així que jo he començat a valorar la possibilitat de fer una acollida però de moment en Jordi no està pel cas així que continuaré amb la idea rondant pel cap (o no, mai se sap) i ja en tornarem a parlar.

Els nens continuen meravellosos. L'Andreu té èpoques de gelets però les supera... Ara mateix està encantador i tenim una relació molt estreta. Cada dia em fa mimos, em toca el cabell amb la seva maneta i em fa mil petons i jo me'l menjaria! És el meu nen gran i independent, el meu nen de caràcter, divertit i entremaliat. Que continuï així!

En Biel també està "tremendo". Acaba l'any dient parauletes com "hola", "aigua", "mama", "papa"... Sempre té un somriure a la boca i ha resultat ser ben trempat també. El noiet ja ha decidit abandonar les papilles i menja tot solet amb la cullera i la forquilla. Durant el proper any continuarà sorprenent-nos de ben segur. Ara és el que li toca.

La família continua on sempre. La meva mare amb les seves coses, la meva iaia en el seu lloc principal a la meva vida... Potser és el iaio el que acaba pitjor l'any però no hi podem fer res. És massa complicat intentar cuidar una persona que no es deixa. La família política sembla que va millor, aquest any ens han cuidat molt els nens i estic agraïda. Durant aquest 2011 he recuperat la relació amb el meu pare després de no veure'ns en 20 anys. Hi ha coses que no puc oblidar però vaig decidir que volia que formés part de la meva vida i així ha estat.

Els amics... Cada vegada tinc més clar que les amistats van i venen. Allò de les amistats per sempre comença a semblar-me un conte que sempre he cregut i que en realitat no és real. Hi ha gent que està més i gent que està menys però de sobte un dia els que estan menys passen a estar més i al revés. Conservo gent des de fa molts anys però hi ha dies que me les miro amb uns ulls diferents. Això sí, em proposo que aquest any el meu telèfon deixi de ser unidireccional.

De la feina no sé que dir la veritat. Aquest 2011 per a mi ha estat prou bé tot i que les coses van empitjorant així que em conformo amb que les coses a nivell personal continuïn igual. L'escola on treballo ara mateix és genial així que pel 2012 demano poder continuar allà (almenys fins que acabi el curs).

I ara tocaria fer propòsits, oi? I l'any passat ja vaig comentar que havíem vist un programa del Punset en el que deia que és millor fer petits propòsits cada dia i no un de gros a principi o final d'any però és complicat perquè arriba finals d'anys i mires i penses què t'agradaria... I miro i crec que em conformaré amb que l'any vinent sigui igual que aquest (o tan sols una miqueta millor) i això sí, que el 2012 em porti el carnet que tant estic barallant.

Bon any per tothom!

7 comentaris:

Mirashka ha dit...

Bon any bonica! lo del carnet fàcil, en res el tindràs segur! I lo de la nena... ja saps que jo encantada si t'agafa un rampell i te les vols endur una tarda a pintar-los les ungles de rosa, fer-vos pentinats i aquestes coses que fan les nenes de veritat i no les rares com jo ;)

Que tingueu una entrada d'any fantàstica i que com a mínim l'any vinent sigui tan bo com aquest!

Un petonàs!

onavis ha dit...

MOlt bon any!!!
El balanç que fa és molt positiu!

L'any vinent tindràs el carnet sota el braç, segur!

Anònim ha dit...

M'ha agradat molt aquest balanç, el trobo molt positiu.

Estic segura que el propòsit del carnet està més que aconseguit!!

Molt bon any!!

Esther ha dit...

Sí noies, el balanç és positiu. Sempre hi ha coses millors que altres però en general crec que no em puc queixar. Sóc feliç molt més temps del que molta gent desitjaria :-)

Bon any per totes!

PD: Mireia no em temptis que et pots penedir!

Sol Solet ha dit...

Un gran balanç Esther!
Jo penso exactament igual que tu amb les amistats, van i venen i mai n'has d'esperar res.

L'any que ve tindrem un nou perill a les carreteres, segure!

MOLT BON ANY GUAPA!!

Euphorbia ha dit...

Molt bon any. Trobo que pots estar ben contenta, a la vida les coses són com són i crec que som nosaltres qui els hi hem de trobar la part positiva.
Jo també hagués volgut una nena, la típica parelleta hagués estat bé, però mira, al final només un nen que es quedarà fill únic, però tenir-lo ja ha estat una gran fita, què més puc voler?
Una abraçada i sort amb el carnet que et queden 4 dies de "peatona".

Esther ha dit...

Sol Solet sí, el millor és no esperar res. Així no et deceps amb ningú però que difícil és, eh? :-) Bon any!

Euphorbia sí, hem d'intentar veure el got mig ple perquè sinó... Lo de la nena ja es veurà jeje! De tota manera si una ja té el que en principi volia potser demanar més és agosarat, oi? :-) Bon any!