dilluns, 19 de desembre del 2011

La nadala dels mestres

Aquest migdia tots els mestres de l'escola hem estat assajant la nadala que cantarem al concert de nadal i la veritat és que de reconèixer que cada any m'ho passo millor amb aquestes coses que potser són absurdes però fan que els ànims es destensin durant almenys una estoneta.

Generalment a les escoles es fa un concert de nadal on els alumnes llueixen les seves veus angelicals i els mestres rematem la feina destrossant alguna cançó nadalenca. Aquest any li ha tocat el torn a una nadala força original que va ser composada ja fa almenys un parell d'anyets per l'Albert Pla i que és cantada per ell mateix, pel Quimi Portet, els Manel... Vaja, que canten força cantants coneguts.

Aquest migdia ens han dit quina part cantem cada cicle i entre tots hem aconseguit fer una coreografia i tot. Us imagineu un claustre d'unes 30 persones cantant i ballant a les ordres d'una mestra de música que reconeixia que som pitjors que els nens? Pinta divertit oi que sí? I tant que ho és!

La voleu sentir? A mi m'ha tocat la part dels Manel... Shalalalala shalalalala...

7 comentaris:

cas ha dit...

Segur que ha de desestressar, pq si jo m'imagino assajant aquesta cançó amb un grup d'amics, ja ric només de pensar-ho! Què divertit :-)))

cira ha dit...

M'encanta aquesta Nadala! Segur que ha sigut molt divertit! He de confessar que sóc una fan total de l'Albert Pla...

onavis ha dit...

A mi també m'agrada molt aquest cançó!!!

Anònim ha dit...

Clar que sí, aquests moments no s'han de deixar perdre mai!! Ja prou dur és el dia a dia, com per mo aprofitar quan es pot ;)
No havia sentit mai aquesta nadala i m'ha encantat!!!!

Mirashka ha dit...

Volem vídeo dels mestres!!!!!!!

Esther ha dit...

Si el dia del concert ens fan un vídeo el penjo jaja! Riureu una estona :-)

Euphorbia ha dit...

Quan temps feia que no sentia aquesta cançó. Segur que ha quedat molt divertit. Jo també vull veure el video dels mestres.
Petons i Bon Nadal