diumenge, 26 de febrer del 2012

Les mamis no ens posem malaltes

Tant de bo això fos cert però no ho és. Ara, el que sí que es pot dir és que les mamis no ens sabem posar malaltes. Bé, almenys jo ho porto fatal.

Avui diumenge teníem la celebració de l'aniversari de l'Andreu amb els seus amiguets. Ja tinc tot comprat, tot pensat... I va i em poso malalta! I si altres vegades m'ha fastidiat posar-me malalta aquesta ja m'ha matat directament.

Dissabte de matinada vaig començar a vomitar i poc després ja venia la febre. Vaja, un virus d'aquests famosos en tota regla. Clar que no m'estranya, allà a l'escola on treballo els nens cauen com a mosques. Sembla que tenim els virus ben instal·lats i ves, m'he endut un de ben maco a casa.

Porto des d'ahir entre llit i sofà. Ara ja no tinc febre però no estic fina. Em sento dèbil, no tinc ganes de menjar res (això en mi ja és preocupant) i dormo força. I tot i que hauria d'estar feta pols només pels símptomes el que pitjor porto és delegar i el tema de l'aniversari de l'Andreu.

Explicar-li a un nen de quatre anys que està desitjant celebrar el seu aniversari que haurà d'esperar una setmana més per a poder tenir la seva festa no és senzill. Ell ho tenia molt clar, que vinguessin els amiguets igual i jo em quedava tancada a l'habitació i ja està. Fàcil, eh? Pobre... Però no, no és així. La mama ha d'estar bé per poder preparar tot el que ha de preparar i per gaudir de la festa també. Per sort, la setmana que ve tothom pot venir i la podrem fer si no passa res però carai, no fer-la avui ja em fa sentir malament. Sí, ja ho sé, no tinc pas la culpa de posar-me malalta però i què? Coses de mare, oi?

A banda d'això porto malament el delegar. Se'm fa estrany estar a l'habitació i sentir com rutlla la casa sense mi. Jo que superviso tot sempre, que estic pendent d'això, d'allò, de tot! I ara només sento el rebombori i ja m'aixecaria a fer o desfer però ni puc ni ho haig de fer. I que malament es passa com a espectadora només...

Definitivament, les mamis no ens hauríem de posar malaltes.

2 comentaris:

Mirashka ha dit...

Ains ditxosos virus! res, a aprendre a delegar, que això no pot ser! ;P

MamaModerna ha dit...

Que et milloris guapa.