dimecres, 1 de febrer del 2012

Moltes coses!

Tinc moltes coses per explicar i volia fer uns quants posts però davant la manca de temps he decidit fer un resum d'algunes coses que m'estan passant al llarg de la setmana.

El "notición" sens dubte és que sembla que en Biel ja va a millor. Sembla que l'antibiòtic fa efecte i ja torna a ser el trapella de sempre. Menja a dues mans i torna a riure. La febre no ha tornat a aparèixer i jo estic feliç, feliç...

Una altra cosa és que m'he comprat un cotxe!!!!! Sí, tinc cotxe per mi. Mi tesoroooooo! Estic més contenta... La veritat és que al Qashqai li estic agafant el puntillo però tot i així el fet que sigui benzina fa que se'm resisteixi i les pujades continuen sent una odissea.

Aquest és el motiu de la compra? Doncs no el més important la veritat. Penso que segurament aprendré a dur el Qashqai amb el temps però el Qashqai és el cotxe familiar, el vam comprar novet de trinca i caram, ha de durar. La meva manera poc fina ( per dir-ho suaument) de conduir li fa mal i a més no m'atreveixo a deixar-lo en el garatge així que l'aparco fora i ens fa cosa que ens el ratllin, que es faci malbé abans d'hora... Vaja que el Qashqai és la joia de la família i si volem que duri anys l'hem de protegir de mi mateixa.

Conclusió? Hem comprat un Yaris de segona mà que a mi m'encanta, que és diesel i que pensem atrotinar així que estic molt contenta amb la compra. Mare meva, jo amb carnet i amb cotxe! Això és molt per a mi.

Més coses... Ah sí! Ui que fort! L'altre dia ens van trucar de l'escola bressol pública per dir-nos que hi havia plaça així que vam decidir canviar el petit de guarde. Quan ja teníem la cosa coll avall li diem a la mestressa de l'escola bressol on va ara i que ens diu? Que si el deixem ens baixa la quota! Caram, això sí que no ho esperàvem.

Rumiem una mica i pensem que el deixem. Ens han baixat la quota (el motiu principal pel que el canviàvem) i ara estem força contents amb la noia que el té (la d'abans no m'agrada massa, ja ho sabeu). A més si li podem estalviar canvis al peque doncs millor, no?

Per últim, demà vaig a l'oficina de l'atur per veure si m'accepten la petició perquè em donin una part d'atur per completar el sou i que voleu que us digui. Vaig amb unes poques ganes... Sé que em tocarà barallar-me perquè, tot i que hi ha gent que ho està cobrant i des de diferents llocs m'han assegurat que es pot fer, els que ho han de fer no estan "por la labor". I quina mandra anar a un lloc sabent que acabaràs discutint, oi?

I bueno, aquestes són unes línies de resum dels tres o quatre posts que tenia pensat escriure. El temps és or!

7 comentaris:

Mirashka ha dit...

així m'agrada, escueto! ;) Molt bé en Biel, molt bé lo del cotxe (toma ya!) i lo de la guarde també bé, però ja els hi val, que hagis de dir que el treus perque et rebaixin la quota. I lo de la SS... ánims!

Esther ha dit...

Sí, això de la quota quant més ho penso més inversemblant ho trobo...

A veure si em porteu de sopar amb el cotxe nouuuuu :-P

cira ha dit...

Això de la Seguretat Social segur que es pot fer...a la meva parella li van fer. Si hi tens dret perquè no t'ho haurien de fer? total a ells que mes els hi dona, no t'ho pagaran pas de la seva butxaca!
La resta, doncs res...viento en popa, no? ;)

cas ha dit...

què bé que en Biel ja es trobi bé. Lo del cotxe, segur que et donarà tranquil.litat i seguretat el cotxe que t'has comprat i això al principi no té preu! Lo de la guarde, sobta. És com movistar, que els vaig dir que volia un mobil gratis i no m'arriba amb els punts que tinc, i els mateixos de la botiga em van dir "truca al 1004 i digues que et vols donar de baixa per mirar d'aconseguir el que vols". I la seguretat social...ufff...és d'aquells llocs que ja hi entro com negativa encara que només sigui per preguntar.

MamaModerna ha dit...

Quantes coses Esther! Estàs de subidon subidon! oooeeee.
Me n'alegro que el Biel ja estigui recuperat.
Felicitats pel teu cotxe!
Això de l'oficina de l'atur no entenc perquè t'has de barallar amb ningú?? Si tens dret a cobrar el tens i punt. Aquestes coses made in spain m'emprenyen molt.

onavis ha dit...

Qunates bones notícies!!!

Moltes felicitats!!

Qui t'ho hagués dit fa un any, tot això!! Ja pots estar ben contenta del repte aconseguit!

Esther ha dit...

Gràcies noies!

Bueno, de moment m'han acceptat la sol·licitud. Ara a esperar que l'acceptin. Creuarem els dits!

Cas justa la fusta! Hi ha llocs que ja intimiden abans d'entrar i tot :-P