dissabte, 10 de març del 2012

Petit "xivato"

A casa tenim un "xivato" que treballa com a agent doble aquí amb nosaltres i a l'escola. A casa es dedica a fer de "ràdio" per informar a la mama del que fa el papa i al papa del que fa la mama. No hi ha pas que donem que l'altre no sàpiga i és que el petit xerrameca ens informa de tot a l'un de l'altre.

A casa això no és cap problema però un altre tema és el forat que tenim des de casa fins l'escola.

L'Andreu li explica tot a la seva mestra així que la noia em va preguntar com m'anaven les pràctiques quan les feia, em va felicitar quan veig treure el carnet, em va donar l'enhorabona quan vam comprar el cotxe nou, em va preguntar per la reducció de jornada i l'altre dia em va preguntar si el papa ja havia tornat de Madrid (va marxar un parell de dies la setmana passada).

Jo responc amb tota la normalitat del món però quan marxo penso en que tenim un espia a casa. No podem donar cap pas en fals perquè després ho explicarà a l'escola i clar, tenim una imatge! Vaja, que no és que a casa passin coses estranyes però com a qualsevol casa de veí poden passar coses que podrien quedar en la intimitat i no ser escampades davant d'una mestra, una TEI i 20 i pico nens més.

Això em fa recordar a com ric quan els meus alumnes m'expliquen coses de casa seva i en la de vegades que he rigut amb les anècdotes d'un pobre pare que estava ben innocent a casa seva sense saber que el seu fillet m'explicava algunes de traca.

I ara em toca a mi. Ara sóc jo la víctima i no em fa res però...

7 comentaris:

MamaModerna ha dit...

Que no, que no, no mola gens ser la víctima, però malauradament aquest petit espia no hi ha qui el pari.

onavis ha dit...

A mi també em fa por quan arribi aquesta època.... S'ha de vigilar!

conxi ha dit...

I si la cosa segueix a l'insti...hi ha nanos que no veuen com estan deixant de malament als seus pares amb les coses que expliquen!!!

Esther ha dit...

MamaM i tant que no hi ha qui el pari. Xerra pels colzes i d'aquí res sortim al "Hola". Quina por!

Onavis sip, ara a casa depèn del que diem ens renyem en Jordi i jo mútuament pensant en què dirà la senyoreta si s'entera. Vivim cohibits jaja!

Conxi és que a mi m'han arribat a explicar cada cosa els nens...

Mirashka ha dit...

je je je je je je

cas ha dit...

ostres! no hi havia pensat en això! i ara que vivim en un poble, com la mestra també sigui del tipus "xivato" la de gent que sabrà les nostres intimitats!!!:-SSS. Em consola saber que com dius tu, en toda casa de vecino... Com era allò de que "el que esté libre de "pecado" que tire la primera piedra"...;-)

Esther ha dit...

Tremola Cas tremola jajaja!