divendres, 27 d’abril del 2012

He entrat a l'espiral!


Fa un parell de mesos més o menys escrivia una entrada on explicava que m'havia guanyat el títol a mare "rancia" per la meva poca predisposició per anar als aniversaris infantils multitudinaris que s'organitzen a l'escola de l'Andreu. Doncs bé, avui he caigut en l'espiral...

Dimecres a la tarda vaig a buscar l'Andreu quan em trobo dues mares que em criden i em pregunten si aniré a l'aniversari de les seves nenes (el fan juntes) aquell mateix divendres. Amb aquestes mares he parlat força vegades durant les últimes setmanes i això fa que en aquell moment em trobi en una situació força compromesa.

Encara no hem anat a cap aniversari de cap nen de la classe de l'Andreu i és que no volia caure en això. No, no i no! Són massa petits per això... però carai, allà parada a la porta de l'escola i amb les dues mares demanant una resposta totes contentes una se sent una mica coaccionada així que la resposta surt dels llavis quasi sense voler: "sí, suposo que sí que anirem".

I així ha estat, hem anat al primer aniversari que han celebrat unes companyes de l'Andreu. Cal dir que no ha estat malament... L'Andreu i en Biel han jugat i jo he xerrat amb les mares. Fins i tot hem muntat un grupet per anar a caminar alguna nit.

Potser això dels aniversaris no està tan malament si t'ho mires com una manera de relacionar-te, no? I els nens ho gaudeixen... No, no ha estat gens malament.

Això sí, continuo pensant que aquests aniversaris multitudinaris als 4 anys són una autèntica bogeria.

5 comentaris:

MamaModerna ha dit...

Un grupet per anar a caminar a la nit???? i jo que em pensava que a la nit es quedava per sopar o anar de copes... on hem arribat! hehe

Mónica ha dit...

Jo he anat a uns quants i no està malament, sempre i quan es celebri a l'aire lliure...

onavis ha dit...

Jo només he anat a un (mig obligada) i no va ser una experiència massa bona, però per que no coneixia a gaires mares (la nena no era de la mateixa guarderia).

Penso com tu, quan són petits, no cal tant cerimonial. Ara bé, als quatre anys ja no em sembla malament. Ells s'ho passen bé! I si tu ja coneixies a les mares, doncs perfecte!

Anònim ha dit...

Al final heu passat una bona estona, tant els nens com les mames ;)

Esther ha dit...

MamaM que és quedar per anar a fer copes? M'he oblidat! :-P

Mónica sí, l'altre dia era en un parc jeje!

Onavis jo el de l'Andreu encara no l'he celebrat amb tanta gent perquè no crec que sigui necessari la veritat... Ara, reconec que ho vam passar bé :-)

Sí Ester i fer colla va molt bé quan estàs sola on vius com és el meu cas.