dimarts, 24 d’abril del 2012

Recuperar hàbits

Després de passar una època força dolenta amb problemes i ensurts a diferents nivells i sobretot molta angoixa personal, crec que estic començant a trobar de nou la pau interior. Estic recuperant les ganes de fer coses que tenia una mica aparcades i tinc la gran fita de dedicar-me més estones "porque yo lo valgo".

He començat a caminar amb una companya de feina i amb una mami del cole de l'Andreu. La setmana que ve m'apunto al gimnàs per intentar en la mesura que pugui fer natació que m'encanta, intento aprofitar algunes ofertes per fer-me xorradetes que m'ajuden a veure'm una mica millor... Vaja, que estic intentant recuperar una mica la faceta de dona i compatibilitzar-la amb la de mestra, mare i mestressa de casa.

I una de les cosetes que, per desgràcia, tinc massa abandonada és la lectura. Fa molt temps que no dedico estones a llegir. Em falta temps! Abans llegia molt aprofitant els viatges en tren o autobús cap a les diferents escoles on he treballat però ara vaig en cotxe i clar, no puc fer-ho. I durant el dia em costa bastant trobar aquella estona la veritat...

A més, l'últim llibre que em vaig llegir ("El símbol perdut" d'en Dan Brown) tampoc em va motivar massa. Se m'ha fet molt feixuc i, finalment, l'he deixat.

Però ara he decidit canviar el xip i buscar estonetes encara que siguin petites per poder dedicar-me a la lectura perquè és una de les coses que enyoro i que em fan sentir bé. Així que per Sant Jordi he demanat un llibre de l'Asa Larsson i tornaré a la lectura amb novel·la negra que és el que em va.

A veure si aconsegueixo acabar-lo... abans d'un any?


7 comentaris:

Mirashka ha dit...

Hey! vaig veure que n'havia tret un de nou! si vols els anteriors jo els tinc! Digues que si, a cuidar-se i a mimar-se!!!! Petons!

Anònim ha dit...

M'agrada llegir-te així, amb aquestes ganes i aquest optimisme!!
Jo també vull tornar a recuperar hàbits, i el primer serà en escriure més habitualment al bloc i a respondre als que llegeixo, que últimament ho tinc tot molt abandonat i era una cosa que m'omple.

No havia vist la teva foto actualitzada fins avui, i trobo que estàs espléndida!! :D

Petons guapa!!

MamaModerna ha dit...

Jo també penso que surts estupenda en la foto.. vols dir que et sobra pes? nu se, nu se..
Jo justament avui m'he comprat uns quants productes de bellesa (hihihi) per començar a maquiilar-me una mica (cosa que no faig mai) i sentir-me una mica guapa.
Val la pena invertir una mica de temps a la lectura, a mi m'encanta està enganxada a algun llibre i agafar-lo amb ganes per saber que passarà

Esther ha dit...

Mirashka merci. Ja et diré :-) Tot i que a mi em va això de comprar llibres perquè quedin per a mi. És una frikada però gaudeixo més els llibres comprats que no pas els deixats.

Ester que bé que puguis tornar de nou per aquí! La foto l'he posat avui mateix. És que me la van fer l'altre dia en un sopar i miracle! Vaig sortir bé. Així que l'estic plantant a tot arreu jaja! No sóc gens fotogènica i s'ha d'aprofitar :-)

MamaM si posés una foto del meu cul t'adonaries que sí que em sobra pes :-P Ara mateix cinc o sis quilets de menys estarien més que bé. Oooh! Amb maquillatge i tot. Carai, a aquest nivell sí que em costa ascendir. Sempre porto el meu blanc natural jeje!

Mireia ha dit...

Ostres, que bé! Jo això de començar a cuidar-me i tenir temps per mi ho veig molt lluny encara! :)
I si, coincideixo amb les altres que estas estupenda a la foto!

conxi ha dit...

Molt wapa!!!
Doncs molt ben fet: a cuidar-se perquè (no ens enganyem) ningú ho farà millor que tu mateixa!Petonets!

Esther ha dit...

Mireia a mi el temps m'ha arribat gràcies a la reducció que no sé quan de temps podré mantenir així que, de moment, aprofito! Tot arriba :-)

Conxi sí, si no ens cuidem nosaltres...