diumenge, 13 de maig del 2012

Aconseguit!


He aconseguit tornar a recuperar un dels meus hobbies més estimats, la lectura! I ho he aconseguit gràcies a L'Asa Larsson i el llibre "Cuando pase tu ira".

Per Sant Jordi vaig pensar que volia recuperar l'hàbit de llegir encara que fos una estoneta abans d'anar a dormir i tot i que no era gens fàcil perquè tot sovint arribo al llit amb molta son, he pogut acabar el llibre en menys d'un mes.

La veritat és que és un veritable plaer agafar un llibre que t'agrada i que fa que puguis aparcar la son encara que sigui només mitja hora.

"Cuando pase tu ira" m'ha agradat molt. No és pas un llibre d'aquells que et deixen sense respiració, ni dels que et sorprenen constantment, però sí és dels que et va "enganxant" mica a mica i tot i que intueixes des del primer moment què pot estar passant t'agrada confirmar-ho a través de les paraules de l'escriptora.

Se'ns dubte el recomano!

5 comentaris:

onavis ha dit...

Sempre reconforta veure que s'aconsegueixen els reptes!

Molt bé!
Jo em viag llegir Aurora Boreal l'any passat i em va agradar bastant.

MamaModerna ha dit...

No he llegit res d'aquesta escriptora, així que prenc nota de la teva recomanació.
Ara a pel proper llibre!

Esther ha dit...

Onavis sí, estic molt satisfeta la veritat :-)

MamaM ara vull llegir "L'avi de 100 anys que es va escapar per la finestra". No sé ni de què va però el títol em té tan intrigada que l'he de llegir! Jaja!

Mirashka ha dit...

Està bé doncs? a mi els dos primers em van agradar mot, però el tercer se'm va fer molt pesat. Agafrem aquest doncs!

Aquest de l'avi que comentes per sant jordi va ser un superventes es veu! ja diras que tal!

Anònim ha dit...

Això està molt bé!!! Jo encara no m'hi veig... :s