divendres, 18 de maig del 2012

De maduixa!

 Ho sé, semblo la boja dels iogurts però és que no hi ha qui em pari!

I avui toca deixar la recepta del iogurt de maduixa sense trocets i per què sense trocets? Doncs perquè a casa meva això dels iogurts amb trossos de fruita no agrada massa.

Què necessitem?

- 1l de llet sencera.
- 2 cullerades de llet en pols.
- 4 cullerades soperes de sucre morè.
- 1 iogurt natural de vidre.
- Xarop de maduixa.

I res més! Es tracta de posar tant xarop de maduixa com nosaltres considerem oportú i barrejar-ho tot. Boníssim.

Ah i avui estic experimentant amb la xocolata. Buf, qualsevol aprima així!

3 comentaris:

MamaModerna ha dit...

T'ha donat fort amb aquest vici, eeeehh! Clar que sí!

cira ha dit...

A mi que m'havien dit que no es podien fer de gustos amb la iogurtera...qui diu que no! A tot això, suposo que el teu nen de la falta de làctics ja ni en parleu, oi? ;)

Esther ha dit...

MamaM estic com una criatura amb una cuineta nova jaja!

Anna i tant que es poden fer! També he fet de galeta Maria i ara el proper experiment serà amb llimona jeje! I no, lo de la falta de calci per la manca de llet ja no és problema tot i que no t'ho perdis... Ara que no el forcem de tant en tant és ell que demana un got de llet :-)