dijous, 3 de maig del 2012

Iogurt natural

Ho he aconseguit! Els primers iogurts que he fet han sortit molt bons així que ara sí que ja estic llançada.



Aquests primers són naturals i com veig que moltes potser us animeu us passo la recepta tot i que no és res de l'altre món.

Necessitareu:

- 1 l de llet sencera (m'han dit que si es fa amb semi o desnatada no surten).
- 1 iogurt natural (si és de vidre millor perquè són més compactes).
- 7 cullerades colmades de sucre.

Es barreja tot, es reparteix en els potets de la iogurtera i a esperar. Quan estan fets es tapen els pots (els vaig ficar destapats perquè em van dir que es feia com una mena de suc i no volia) i es fiquen a la nevera.

Llestos!

Ah! A les instruccions de la iogurtera posava que s'havien de deixar 8 hores però els vaig deixar unes 11 perquè collessin bé.  Han sortit amb la mateixa textura que els típics iogurts de vidre.

8 comentaris:

onavis ha dit...

Molt bé!!! La pinta és boníssima!

Ahir buscant informació de iogurteres vaig veure que hi ha gent que els fa deixant-los tota la nit al forn (pre-calentat, però sense funcionar), en comptes de a la iogurtera. La recepta seria la mateixa però en comptes de posar-los a la iogurtera, es posen al forn.
Potser ho provaré, per a veure com em surten! I si després m'animo, ja passaré a la iogurtera!

cira ha dit...

Ostres Onavis, això del forn m'ha encantat...ho probaré, així per fer iogurts de manera més ocasional, es molt xulu...
Noia, Esther, això de la iogurtera està donant molt de si entre nosaltres, trobo..;)

Esther ha dit...

Sí, això dels iogurts fets amb el forn també ho havia llegit passa que jo he trobat més pràctica la iogurtera. Si els feu però ja explicareu :-))

Anna sí que dona de sí el tema sí. Si és que necessitem un blog de cuina jaja!

cira ha dit...

jo no volia treure el tema, però...;)

Esther ha dit...

Jajajaja!

Anònim ha dit...

Molt bona pinta :)

Ah!! i m'apunto al bloc de cuina!!! ;) jajaja

Mireia ha dit...

OH! Fa molt bona pinta! Gràcies per la recepta!

MamaModerna ha dit...

He posat iogureta al google per veure quin aparell és aquest i és igualet que l'esterilitzador de biberons del baby.. faig l'experiment a veure que surt? és broma