dimarts, 19 de juny del 2012

Premi


La meva "tocaya" Ester m'ha passat aquest premi que recullo amb molta il·lusió. M'agrada molt quan la gent pensa en mi i em donen premis. Per què he de dir el contrari?

A més l'Ester em cau bé. No ens coneixem però m'agrada la manera senzilla i planera que té d'explicar les coses. Així que moltes gràcies maca!

I ara toca passar-lo, oi? Allá voy! Li passo a:

La mama moderna de Una mama a la vida moderna perquè em fa gràcia llegir les aventures d'una mami catalana que viu fora de Catalunya. I més si les escriu amb gràcia.

La Conxi de Oposicions a pares perquè compartim professió i això avui dia ja és compartir lluita.

I a l'Anna de lamama perquè sempre aconsegueix enganxar-me a les històries que explica. Té un blog que em sembla molt interessant!

4 comentaris:

cira ha dit...

Ale, que bé! Merci per pensar en mi...em l'emporto a casa, doncs! ;)

Anònim ha dit...

Un petó ben gran, bonica!!

MamaModerna ha dit...

Iu quina surprise, un premi per mi! Gràcies guapa.

Esther ha dit...

:-)))