dimecres, 11 de juliol del 2012

D'excursió amb la mama


Ahir l'Andreu i jo vam anar a fer una excursió a Barcelona. Pel petit només el fet d'agafar el tren ja és tota una aventura i si ho fa amb la mama i sense el plasta d'en Biel, l'aventura passa a ser el seu "més millor dia de la seva vida".

A mi no és que em faci massa gràcia agafar un i deixar l'altre. Digueu-me tonta però em sento com si triés tot i no ser així... Però bé, aquestes estones ens van bé als dos així que ahir vaig agafar la motxilla i l'Andreu i jo ens vam anar a passar el dia fent de turistes.

Primer vam agafar el tren i el metro i ens vam plantar al Maremagnum. Una vegada allà vam decidir que anàvem a l'Aquarium (no és res de l'altre món i molt car però l'Andreu ha d'anar una vegada a l'any o reventa). La veritat és que la primera opció era el museu de cera però quan l'Andreu va veure el senyor de la porta va decidir que encara era molt petit "mama quan sigui molt més gran ja vindré a veure senyors de cera". Aquest fill meu és gran o petit a conveniència seva...

A l'Aquarium ho vam passar genial tot i que amb ell has d'anar per feina. Els taurons són les estrelles així que tot l'altre queda en un segon plànol i t'has de barallar amb el petit perquè almenys et deixi fer una paradeta a cadascun dels estancs que hi ha.

En sortir d'allà vam anar a dinar. La veritat que anar a dinar amb l'Andreu ara mateix és un luxe... Menja sol i quan acaba pot anar a jugar una estona mentre tu acabes tranquil·lament el teu menjar. Això és vida! Ai quan tinguin els dos aquesta edat, quina meravella!

I en acabar... en acabar vam anar al cine! Teníem allà davant les cartelleres i ves, "Ice Age 4" ens cridava constantment. La peli va ser molt divertida (m'encanten les pelis de nens) i vam riure força.

Vaja, que vam tenir un dia ben complet. Després a casa rumiava i potser va ser massa cosa? Sí, reconec que ahir el vaig consentir molt i molt al petit marrec però estava tan feliç que encara li hagués donat més. Que coi, un dia és un dia!

6 comentaris:

Mirashka ha dit...

Clar que si, un dia és un dia! nosaltres encara no hi hem anat mai a l'Aquarium, a vere si aquest estiu. On tinc moltes ganes d'anar és al museu blau, que és l'antic museu d'historia natural, diuen que està molt bé!

Esther ha dit...

Pel meu gust l'Aquarium és extremadament car i no és res de l'altre món però s'ha de reconèixer que als petits els hi agrada molt. Ara que si heu d'anar millor un dia de cada dia, jo tinc comprovat que s'està molt millor :-)

Això el museu blau ni ho havia sentit. Ja miraré de trobar info jeje!

onavis ha dit...

Quin dia més xulo!!

Jo tinc pendent encra visitar l'aquarium i també el zoo amb la petita, no hi hem anat mai!
És el que té ser "de províncies"!

Mireia ha dit...

Quin dia més divertit! I amb la mama en exclusiva!
Jo també trobo l'aquàriu caríssim, sort que de moment encara ens falta un temps per portar-hi al Guerau! :D

Esther ha dit...

Onavis segurament tens llocs menys "comercials" on dur-la que també està molt bé. Aquí de vegades acabem sent tarugotes fent cua als mateixos indrets :-P

Sí Mireia, això de la mama en exclusiva és el que fa que el dia sigui el millor jaja! I tan ample que ho diu: "que bé sense el meu germà".

MamaModerna ha dit...

OOOooooo quin dia mes xulo! M'has deixat flipada amb aixo de dinar tranquil.la... em dona esperanca! hehe