dilluns, 9 de juliol del 2012

Improvisar

Divendres començo a improvisar. Faig les bosses i decideixo que marxem al càmping dels sogres fins diumenge que tenim un dinar.

Je je! Estic improvisant! Wow, soy una mujer peligrosa... Jo que sempre ho tinc tot pensat una setmana o dos (vale i tres) abans, ara estic seguint un rampell.

Pujo les bosses i els nens al cotxe i allà anem!

Llàstima que els virus també improvisen i em passo la nit del divendres vomitant i tot el dissabte amb molt mal d'estòmac.

Carai, no podrem descansar d'ells ni per vacances? Quina ràbia!

5 comentaris:

conxi ha dit...

Llei de Murphy?? La part bona és que has seguit una "operació bikini" també "improvisada"!!!Vagi bé!!!

Mamaaaaine ha dit...

Espero que ja et trobis millor!!! Jo no en sé d'improvisar. Sempre ho he de tenir tot controlat, je je. Despré va com va,,,,

Esther ha dit...

Conxi a mi les operacions biquinis se'm resisteixen. Ho recupero tot ben ràpid. Sóc de salut ves jaja! :-)

Mamaine ja estic bé, merci. Jo també sóc de tenir-ho tot controlat però aquest estiu estic fent sobre la marxa. A veure què tal!

onavis ha dit...

Ostres..
Segur que la pròxima improvisació surt més bé!

Anònim ha dit...

Vaja... que inoportuns aquests virus... En la propera improvisació segur que surt tot rodat!!