divendres, 6 de juliol del 2012

On sou?

Fa dies que hi rumio... Faig com sempre, entro al meu blog i busco els enllaços que hi ha a la part dreta. Allà hi ha els blogs de sempre i miro si hi ha posts nous, si hi ha respostes als meus comentaris... I ja fa setmanes, inclús mesos que trobo a faltar algunes actualitzacions.

No sé, em quedo amb les ganes de saber com li va a la Sílvia amb el seu petit. Què fa la Sol Solet?  Per què ha desaparegut el blog de la Marieta de l'ull viu?
Per què la Cas fa temps que no ens explica cap excursió?

I, per sobretot, on és l'Euphorbia?

I imagino que totes tindran una raó o una altra per no ser-hi per aquí però ostres, a mi m'agradava saber d'elles!

4 comentaris:

cira ha dit...

Ostres! Jo també hi penso sovint...em sap greu que hagin desaparegut...a veure si alguna de vosaltres ens explica que és de la seva vida!! Sobretot l'Euphrobia i la Sol Solet, que fa ara un any vam conèixer tot dinant...us trobem a faltar!

onavis ha dit...

Jo també hi penso sovint!!

On sou????

Mirashka ha dit...

Si noia, on deuen ser? esperem que sigui una pausa momentània

Anònim ha dit...

És veritat, es troben a faltar :(