dijous, 12 de juliol del 2012

Va d'espectacles...


Ja fa uns mesos vaig descobrir per casualitat "El circo de los horrores". Ja sabeu que a mi tot el que implica misteri i terror ja em va així que vaig començar a seguir aquest espectacle per facebook per tal d'assabentar-me si algun dia venien a Barcelona.

I després d'alguns mesos d'espera han decidit deixar-se caure per la ciutat comtal així que el passat dia 30 en Jordi i jo vam anar a veure "El circo de los horrores".

He de dir que no em va decebre gens ni mica. Sota aquella carpa i durant dues hores es barregen l'humor, la por i els bons números de circ. El cert és que a mi el circ mai m'ha agradat especialment però he de reconèixer que els números que fan en aquest espectacle estan molt bé. A banda d'això, feia temps que no reia tant i és que tot i l'ambient tètric de l'obra en sí, l'humor es troba present gairebé tota l'estona.Va ser molt divertit!

Potser aviso massa tard però si teniu curiositat encara que sigui una mica, val la pena que aneu a veure-ho perquè passareu una vetllada molt divertida i entretinguda.

Ah! I sense nens... Que encara alucino de com hi havia pares que estaven allà tan panxos amb els seus fills al costat morts de por. Hi ha gent per tot! 

3 comentaris:

Mamaaaaine ha dit...

Va molt bé per carregar piles unes hores desconectat dels fills!!! M'alegro que t'ho passessis bé

MamaModerna ha dit...

A mi ni m'agrada passar por ni el sustos ni la tensio que tot aixo genera, aixi que a mi no m'hi veuran pas, hihihi

Esther ha dit...

Mamaine sí, de tant en tant s'agraeix desconnectar i passar una bona tarda de novios je je je!

MamaM tu i jo no podem quedar per veure una peli, eeeh¿? :-P