dimarts, 28 d’agost del 2012

Hogar dulce hogar

Després de tretze dies fora de casa per fi som aquí i dic per fi perquè a mi les vacances m'encanten però arribar a casa també és tot un "gustazo". Seure en el teu sofà, dormir en el teu llit... No té preu!

Ara toca gaudir de les festes majors de Granollers, intentar posar una mica d'ordre en els horaris, patir per la destinació d'aquest curs, anar al ginecòleg... Tota una sèrie de coses que indiquen que el final de l'estiu està molt a prop.

A disfrutar del que queda!

5 comentaris:

Sol Solet ha dit...

Si noia s'hi està molt bé de vacances fora de casa però a l'hora no hi ha res com a casa, el teu llit, el teu wc, el teu sofà...però ara queda desfer maletes, fer rentadores, cuinar... NO ES POT TENIR TOT!!! jejejeje

Mireia ha dit...

Com a casa enlloc! Jo també ho penso! :)
Sort en les destinacions!

Esther ha dit...

I jo amb mal de panxa i angines :-( Això sí, al meu llit, amb el meu sofà, les meves coses...

Mireia gràcies. Aquest any necessito sort més que mai! Tu també estàs pendent?

Anònim ha dit...

Vaja... Millora't guapa, que la tornada a casa, tot i que també s'espera, comporta rebombori (rentadores, planxa,.. :s)
A veure la destinació!! Sort!!

Esther ha dit...

Merci guapa!