divendres, 31 d’agost del 2012

Nomenaments

Avui és aquell dia en que els mestres ens sentim com al sorteig de Nadal. Amb el numeret a la ment i esperant que els "niños de San Ildefonso" cantin el nostre.

La cosa pinta molt malament. Ahir es van fer nomenaments en altres serveis territorials i van sortir molt poques places. Tots sabem que això es deu a que algunes les estan guardant per la propera setmana (així comencem més tard i per tant se'ns paga una setmana menys) i a les punyeteres retallades.

Fa uns anys els nomenaments eren presencials. Això vol dir que tu anaves a una escola on un senyor et donava una llista amb totes les places que hi havien. Més tard aquest mateix senyor anava cridant per ordre i quan et tocava triaves allò que volies o que havien deixat. Feia mandra passar aquelles hores allà però hi havia transparència, una cosa que manca des que s'han instaurat els nomenaments telemàtics. Uns nomenaments que et tenen retinguda davant del pc tot un matí amb els dits creuats esperant.

Avui és el dia en que em toca patir tot i que no tinc massa fe. Això sí, no tot és negatiu, aquest any no estic tan amoïnada pel tema transport. Sort que em vaig treure el carnet! Tot i que no faria cap lleig a una mitja jornadeta ben a prop de casa.

Creu-ho els dits! 

11 comentaris:

onavis ha dit...

Molta sort!!!!

Esther ha dit...

Gràcies!

Esther ha dit...

Res, no m'han donat res. De moment, una setmana més de vacances...

Anònim ha dit...

A veure la setamana que ve, doncs. SORT!!!

Mireia ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Mireia ha dit...

Aix, no sé perquè s'ha esborrat l'altre comentari!
Deia que a mi tampoc m'han donat res! Això dels nomenaments telemàtics és un colador i una estafa...

Una abraçada!

Esther ha dit...

A veure Ester... Merci.

Mireia els nomenaments d'avui han estat ridículs! A veure si tenim sort la setmana que ve.

conxi ha dit...

Fa pinta que us nomenaran el més just possible per estafar tots els diners que puguin...
Molta sort!!

Esther ha dit...

I tant Conxi! De moment s'estalvien una setmana i si et nomenen com a substituta en comptes d'interina també s'estalvien juliol i agost.

De vergonya!

cira ha dit...

MOlta sort a totes les que espereu!!! aquí al País Basc no han aplicat les retallades del senyor Wert però tot i així el meu home cada cop té pitjors condicions. El dia 29 van fer el repartiment de places i quasi ens quedem sense! (l'úni salari de casa, uf!!!) Al final un terç de jornada...aquest any tocarà apretar-se encara més el cinturó! :P MOLTA SORT i si no hi ha sort, a treure'n la part possitiva, que segur que n'hi ha.

Esther ha dit...

anna Déu n'hi do haver de passar només amb un terç... Aquest país necessita que passi alguna cosa i que es doni un tomb perquè això és massa.

Per altra banda dir-te que em tens meravellada amb la teva positivitat. De veritat, que s'agraeix que sempre acabes els comentaris amb una paraula d'ànim. Simplement genial :-)