dissabte, 29 de setembre del 2012

Punts

Si una cosa tinc clara des que sóc mare és que la felicitat s'alterna de manera constant amb els moments de patiment. Les mares ens passem el dia patint per això, patint per allò... I a mi l'altre dia em va tocar patir un d'aquells "sustos" ben grossos.

Era dimarts i jo havia acabat una reunió. Miro el mòbil i veig que tenia un missatge al contestador, l'escolto i era la directora de l'escola bressol que la truqués quan pogués. El cert és que vaig trucar ben tranquil·la, pensant que seria cosa de preus o coses així perquè quan el nen està malalt la que truca sempre és la seva "senyo".

Bé, truco i em respon una de les mestres de l'escola . La seva primera frase és: "no t'espantis". No sé vosaltres però a mi quan em diuen aquesta frase ja em tremolen les cames perquè la cosa té pinta de ser grossa. "però sóc a l'hospital amb en Biel". Ja us podeu imaginar com em va començar a anar el cor en aquell moment...

Resulta que el meu petit havia ensopegat amb una cadira en acabar de dinar amb la mala sort que va anar a picar amb el front en una taula. Resultat? Un trau considerable i cinc punts de sutura.

Crec que mai no havia arribat tan ràpid a Granollers perquè en quant m'ho van dir vaig sortir pitant de l'escola. El camí es va fe etern i només vaig descansar quan vaig veure que el petit estava bé tot i el que duia a sobre.

En obrir la porta de l'escola bressol se'm va tirar a sobre plorant i dient: "mama pupa" mentre es senyalava el front. Per sort, els nens són forts i tot se'ls hi oblida de seguida perquè en quant vam sortir de l'escola ja cridava: "mamaaa paaaarc". Per parcs estava jo que encara tenia les cames tremolant!

I així estem, amb el noiet i els punts. Ahir li va veure una doctora i ens va dir que la ferida estava prou bé així que dilluns ja li trauran.  Després em tocarà preguntar si se li pot posar extracte de rosa mosqueta o alguna cosa que l'ajudi a cicatritzar. Pobre, a veure si no li queda massa marca.

Això de tenir fills és un no parar!

9 comentaris:

conxi ha dit...

Ànims! Quin susto, a mi també m'haguessin tremolat les cames...Sempre em dic que els nens han de rebre moooltes trompades (tantes com nosaltres de petits, que erem més asilvestrats no?) però no puc deixar de patir quan li arriben!!Petonets!

Esther ha dit...

Sí, és allò que saps que pot passar però que quan passa és com si mai no hagués entrat als plans. Aiiiins, ja us explicaré ja com queda aquest front...

onavis ha dit...

Quin susto!!

Ja m'imagino tot el que devies pensar quan anaves cap a la guarde! quin patir...

Que es curi ben aviat!!

Euphorbia ha dit...

Doncs sí noia, aquestes criatures sempre fan patir, diuen que no es deixa de patir mai encara que siguin ben grans.

Ànims i sent tant petit, pronostico que de marca permanent ben poca.

Petons

Esther ha dit...

Gràcies maques.

Euphorbia espero que tinguis raó. Pobre, és entre cella i cella :-S

MamaModerna ha dit...

Buuuuf quin patiment guapa. Ja ha passat, a ha passat...

Mamaaaaine ha dit...

Quin susto!!! Què vagi bé quan li treguin els punts!!!

Montse ha dit...

Ostres, quin ensurt!! Quan el Roger anava a P3 va caure de dalt del tobogan de l'escola (1 m. d'alçada) i es va donar un cop al cap. No em vaig assabentar fins a la tarda, ja que es quedava a dinar a l'escola i la seva mestra (molt irresponsable per part seva) va considerar que no tenia importància, ja que l'havia tingut en "observació". Ni tan sols em va donar l'opció de decidir si el volia portar a l'hospital. Ho va decidir ella. He de dir que no vaig congeniar massa amb aquesta mestra...

Anònim ha dit...

Ufff, quin susto noia!! Ja li han tret els punts? com va la ferida? pobre... no m'extranya que et tremolessin les cames!