divendres, 7 de setembre del 2012

Siiiiii! Començaré el curs!

Aquest matí han hagut de nou nomenaments però aquesta vegada han estat ben diferents. A les 9h i poc una noia em deia que ella ja havia pogut veure la destinació així que he provat i BINGO! Tinc escola!

No em puc pas queixar perquè m'ha tocat una jornada completa a Cardedeu així que de casa a la feina tinc 10-15 minutets en cotxe. Ja tocava una destinació a prop...

A la credencial posava que la substitució és fins el dia 28 d'aquest mateix mes però en anar a l'escola i parlar amb la direcció m'he trobat una altra sorpresa i és que segurament s'allargarà tot el curs. La noia que substitueixo té una malaltia greu i el procés de recuperació és llarg.

La veritat és que quan ho penses fredament sap molt greu que a la nostra feina la desgràcia d'una persona d'una sigui l'oportunitat de treball d'una altra però els mestres s'han de substituir i aquesta per ara és la meva feina malgrat em sàpiga greu.

La gent de l'escola d'entrada m'ha semblat maca que això ja està molt bé. Si m'he de trobar sorpreses desagradables millor que no me les trobi el primer dia i estic encantada perquè m'ha tocat ser tutora de cinquè. Crec que ja ho he dit alguna vegada però m'encanta el cicle superior així que genial. A més, el curs passat també duia un cinquè i això vulguis o no és un gran què.

I res, ara ja tinc una carpeta amb molta informació per assimilar (començar el mateix dia que els nens em farà anar una mica coixa d'informació el primer dia), he d'anar a comprar la meva super agenda rosa cursi de cada any i preparar-me per començar un curs que serà dur en quant a retallades i lluita contra el que ens estan fent.

Ara, a mi la il·lusió per la meva feina no me la treu ni el Mas, ni la Gripau ni cap beneït d'aquests que tenim com a governants.

9 comentaris:

Anònim ha dit...

Molt bé!!!

A prop de caseta, i en una escola que d'entrada sembla que pinta bé!! :D

Me'n alegro Esther :)

Bon curs!!

Mireia ha dit...

Genial! Felicitats!!
A mi també a propet de casa i mitja jornada, per tot el curs! :) Ara a veure com ho fem amb el peque, que aquest any crec que no ens lliurarem de dur-lo a la guarde...ai, quin patiment...

cira ha dit...

Apa quina sort!! Molt bé! Felicitats. Tinc amics a Cardedeu, és un lloc molt maco!

Esther ha dit...

Gràcies Ester :-)

Mireia enhorabona per tu també! I no pateixis per la guarde que a les mamis se'ns trenca el cor i després ells es queden encantats.

anna és preciós. Al Jordi li encantaria anar a viure allà jeje!

MamaModerna ha dit...

Eiiiii, quina bona notícia. Me n'alegro molt guapa.

onavis ha dit...

Bones notícies! Que bé!!!

Esther ha dit...

Gràcies maques! :-)

conxi ha dit...

Mooolt bé! Quina sort!! Veus, ara que necessitaveu feina!!!Que tinguis una bona entrada!!

Esther ha dit...

Gràcies Conxi. Igualment :-) Bon curs!