divendres, 23 de novembre del 2012

L'edat de Crist

Doncs apa, ja he arribat a l'edat de Crist. Sí, senyor! Avui en faig 33 i jo que voleu que us digui? Continuo pensant que cumplir anys és una sort així que el dia del meu aniversari m'encanta.

A més, trobo que no està gens malament això de passar a ser una dona feta i dreta. No sé si recuperaria ara coses dels 20, estic molt bé amb els meus trenta i pico. Crec que això de fer anys dóna molta seguretat i en una persona insegura com jo de mena doncs és tot un què.

Avui l'Andreu m'ha fet un petonarro enorme, en Jordi també després de recordar-li que era avui el dia (a primera hora del matí no és persona jaja), els nens de dues classes m'han cantat, amics i amigues ja m'han alegrat el facebook i el whatsapp, companys m'han felicitat... Es pot demanar més? Jo diria que no!

7 comentaris:

onavis ha dit...

Moltes felicitats!!!

Jo també en cumpliré 33 d'aquí un meset!!

I comaprteixo la teva alegria. Cumplir anys és el millor que ens pot passar!!

I que més vols, amb aquesta família tan maca que tens??

A disfrutar-ho!

ESTER ha dit...

Moltes felicitats, a gaudir del dia i per que no fés que s'allargui tot el cap de setmana envoltada de la gent que estimes.
Un petonàs!

Anònim ha dit...

Per molts anys!!!

Desprenen molta energia i molta alegria les teves lletres avui, ara... amb aquesta manera de començar el dia no m'extranya ;)

A mi també m'agrada sumar anys, mira. Estic molt d'acord amb les teves paraules.

Anònim ha dit...

moltes felicitats!!!!!! espero que"l disfrutis !!! avui tb el del meu home.... uns anyets menys pero a vgades tb te les grenyes com Crist

Esther ha dit...

Moltes gràcies!!!


Felicitat el marit de part meva Laura :-))

conxi ha dit...

Per molts anys!!! Amb una mica de retard però suposo que avui diumenge també ho celebraràs!!! A casa tenim ma germana que és del 24 i avui menjarem pastís...

Esther ha dit...

Moltes gràcies conxi i felicitats per la teva germana també :-)