dijous, 27 de desembre del 2012

I nova joguineta!

Ho reconec, m'estic tornant una "viciosilla" de tot el que em pugui facilitar la vida a la cuina així que aquest any per nadal m'he auto-regalat el "Chef-o-matic".

L'altre dia parlant amb una amiga li vaig comentar les ganes que tenia de tenir una Thermomix però que se m'escapava totalment del pressupost i em va comentar que ella tenia l'aparatet aquest. Em va dir que està clar que no és com una Thermomix (allò sí que ho fa tot) però que està molt contenta i fa uns plats molt bons.

La veritat és que em va deixar amb el "gusanillo" així que vaig començar a buscar per internet i quan vaig veure totes les possibilitats que tenia no em vaig poder resistir!

Així que aquí està, ja tenim per casa el "Chef-o", l'aparellet que m'ha de facilitar la feina i que m'ha de servir per preparar plats deliciosos jeje!

Ja tinc ganes de provar! 

4 comentaris:

onavis ha dit...

Ja ens aniràs explicant!!

I, per cert, la iogurtera com va?? Jo me'n vull mirar una!

Esther ha dit...

Ara estic fent peix per la nit. A veure què tal...

La iogurtera molt bé! Ja faig iogurts de moltes classes. Saps el que se'm resisteix? El de llimona! Grrr... Jeje!

Anònim ha dit...

A disfrutar-la!!!! Ja ens explicaràs què tal funciona

Esther ha dit...

De moment he fet peix i un pa de pessic i molt bé! :-))