dilluns, 17 de desembre del 2012

La mare "rancia" II

No sé si recordareu un post on deia que no estava d'acord amb que es convidés a tots els nens de la classe pels aniversaris... Per si algú vol fer memòria aquí està l'enllaç.

Doncs bé, estic ben decidida a que ningú no em tregui la titulació així que jo continuo fent mèrits. Ara que ja no sé si és que jo sóc molt "rancia" o la gent s'ha begut l'enteniment directament i és que la nova moda a l'escola de l'Andreu són les felicitacions per a tots els nens de la classe.

Hi ha felicitacions de totes les mides i colors, des de les comprades fins a les fetes a casa i jo que voleu que us digui, trobo que això és una xorrada però de les grosses.

Recordo que això de les postals es feia molt quan jo era petita. Bé, ara també es continua fent perquè veig que els meus alumnes ho fan però a veure, no és més lògic fer postals quan siguin els nens els que les facin? Perquè a P4 això és cosa dels pares.

A mi no em sembla malament que un nen vulgui fer un dibuix per un amiguet però d'aquí a que ara ens hàgim de posar a fer vint-i-sis postals per felicitar el nadal als nens de l'escola... Així que l'Andreu no en durà de felicitacions i potser serà el "raret" però és que em nego totalment.

El que us dic, sóc la mare "rancia"! 

8 comentaris:

onavis ha dit...

Doncs penso com tu!
Com si no tingués res més a fer que posar-me a pintar felicitacions per tots els nens!!

Aquesta mena de cursa per a veure qui és la mare que es curra més aquestes coses (que són tonteries) em fa molta gràcia.
Trobo molt curiòs que hi hagi gent que es dediqui a fer aquest tipus de coses...

cira ha dit...

No ho entenc gaire...són postals per felicitar el Nadal? Per tots els nens? Deu ni do.
Com vosaltres, noies. Em molesta bastant aquesta necessitat d'algunes mares de fer-se la "mare perfecte" davant de tothom.
Decidit, hem de fer el club de "Jo vull ser una mare de pacotilla" ;)

MamaModerna ha dit...

Doncs jo no se si aixo es el mateix, pero jo aquest any he fet una postal de nadal per a cadascuna de les cuidadores de la guarde ( unes 25!) i tambe les hi vaig portar uns bombons i unes galetes. Ho he fet perque m'ha sortit del cor, perque es la meva forma de donar les gracies a les noies per cuidar del meu fill tot l'any.
Lo de les felicitacions dels nens ho trobo una tonteria tambe eeeehh :-P

Esther ha dit...

MamaM nosaltres també fem un detall a la mestra de l'Andreu i a les noies que estan amb en Biel però no és el mateix.

Jo penso que fer que un nen de quatre anys faci més de vint postals és excessiu. Penso que no és cosa dels nens sinó cosa de lluïment de la mare i a més, a les que no ho fem ens toca batallar amb els nens perquè clar, ells volen ser com la resta de nens de la classe.

anna sí, són postals per felicitar el nadal. Una per cada nen de la classe. Per morir-se! M'apunto al club de les mares de pacotilla però ja!

conxi ha dit...

Doncs a mi ni se m'havia passat pel cap, ni per la mestra ni per ningú...dec ser més rància que tu!

Esther ha dit...

Quina ilu!! Una més rancia!! Conxi m'has alegrat el dia jaja! Petons!

Anònim ha dit...

La Maria sí que n'ha fet de felicitacions: tres, pels seus tres "millors amics" com diu ella i perquè li ha sortit d'ella. I les ha fet ella, ara bé, n'ha rebut dues. Vol dir això que a l'Escola de la Maria està ple de mares rancies??? jajajaja

Esther ha dit...

Ui Ester que encara l'hauràs de canviar d'escola :-P