divendres, 18 de gener del 2013

Divendres musicals: "La camisa negra"

"La camisa negra", sí senyor! Una cançó de Juanes que em porta records molt divertits i és que quan en Jordi i jo vam anar a viure junts al pis encara li faltaven algunes obres (sí, no vam saber esperar gens gens) i un dels paletes sempre cantava aquesta cançó fos l'hora que fos. Durant tres setmanes la camisa negra estava a tota hora per casa i la veritat és que li vam agafar carinyo i tot a la versió mal cantada d'aquell bon home que ens despertava a tots amb els seus galls.

3 comentaris:

onavis ha dit...

Ostres, quan temps!!!
M'agrada!
A mi saps quins records em porta?

Doncs quan vivia a Barcelona i anava al DIR a fer spinning!! Hi havia una profe que sempre la posava!! I, enmig de l'esforç, cansada de pedalar, aquesta cançó ens feia aguantar a tots!
Bon finde!

Anònim ha dit...

La camisa negra!!! Mare meva, sembla que fos ahir que era una de les cançons de la temporada... sembla estrany com una simple cançó et transporta en el temps i fa adonar-te'n que ha passat (i molt depressa!!)

A mi també em porta records aquesta cancó: treballava en un forn de pa i sonava a tota hora a la radio. La mestressa del forn deia que no li agradava gens aquesta canço... jiji

Esther ha dit...

Jo trobo que és una cançó molt alegre tenint en compte el que explica, oi? Ens hauríem de prendre així tots les coses! :-)