dissabte, 5 de gener del 2013

Fent pa

A casa no som excessivament de pa. A l'hora de dinar o sopar poques vegades hi ha pa a taula i això es deu en part a que jo sempre em controlo amb el menjar i el pa millor de lluny. A l'hora d'esmorzar però a mi no em treu ningú el meu sandwich de pa amb tomàquet (és el meu xut d'adrenalina del matí) i per la tarda els nens tot sovint berenen entrepà.

L'altre dia tot xerrant amb la Mirashka va sortir el tema del pa fet a casa. Jo vaig estar tafanejant arrel de tenir la "chefo" i mira, m'havia encuriosit amb les receptes. Ella em va comentar que en feia de pa i em va deixar tastar un que estava molt i molt bo.

Dies després vaig comprar el meu primer preparat del LIDL que per ser realistes va ser un desastre. Vaig seguir les instruccions pam a pam però al posar-ho a la "chefo" el resultat no va ser el que esperava. El pa es va com fregir per sota, va quedar cru per dalt, al dia següent estava dur... Res, va anar a parar a les escombraries però no sóc de rendir-me fàcilment així que ahir vaig tornar a provar i tachan! Va sortir el meu pa!

Està molt i molt bo. En Jordi va menjar, els nens van menjar i jo n'he esmorzat aquest matí. Així que ara ja m'he enganxat a això del pa i a la que pugui intentaré anar provant altres receptes perquè ara el proper pas és fer tota la massa jo sense cap preparat d'enlloc. A veure què tal...

Ah i sense oblidar que en comptes de fer-ho amb la "chefo" ho he de fer al forn. Nyam nyam!

6 comentaris:

onavis ha dit...

Noia, fa molt bona pinta...!!!

Estàs cuinetes total!!

Esther ha dit...

Sí, encara no m'he posat el davantal però poc queda jaja!

Anònim ha dit...

Ostres!!! Hauria d'haver demanat una "chefo" als reis !! Aiam si aixi mespavilo a cuinar jajajjaja

cira ha dit...

Una mes a la llista...pero es una mica trampa, aviso! Lheu d fer sense maquineta...;)

Esther ha dit...

Laura anima't que després enganxa jaja!

anna que no el fas al forn?

Anònim ha dit...

Ho sento... a fer pa no m'hi penso posar!! :p jijiji