diumenge, 13 de gener del 2013

Ja fa un any!


Avui fa un any que em vaig treure el carnet de conduir i durant aquest any m'han passat de tots els colors (i les que em queden) però el resum és que estic molt contenta de tenir el carnet i poder ser més independent.

Tot allò que es diu de la llibertat que es sent quan tens carnet és totalment cert, jo ho comprovo dia a dia i tot i que em va costar molt i molt la pràctica (que totxo) ara estic molt contenta d'haver-ho aconseguit i és que confesso que no hagués dit mai que jo escriuria aquest post!

8 comentaris:

Anònim ha dit...

Felicitats !!! ja pots treure la L !!

Jo un cop vaig fer els 18 va ser de les primeres coses q vaig fer... pel meu carácter, m'agradava molt voltar.. jajaja i si, el fet de q no depens de ningu és un descans...!!! Ara he de dir que cada cop m'agrada menys conduir, dsd q soc mare m'he tornat una insegura al volant, quan abans perdfectament em podrien haver contractat a la ferrari ajajajaja

MamaModerna ha dit...

Moltes felicitats ESther! Ets la meva inspiració, a veure si m'animo jo també aquest any.

Esther ha dit...

Gràcies Laura! Crec que vas fer molt ben fet traient-lo als 18. Aquestes coses quan més jove millor! Lo meu va ser una odissea de 52 pràctiques jaja! Li haurien de fer un monument al meu profe!

Gràcies MamaM, vinga va a veure si t'animes!! Que va molt bé :-)

Anònim ha dit...

Ostia!! 52!!! Crec q la persona q conec q nha fet mes eren 33 !!! Jajaja bueno cadascú necessita el seu ritme!!! Mai és tard !!! ;)

Esther ha dit...

Tinc una amiga que va fer cent i pico jajaja!

ESTER ha dit...

Moltes felicitatsj per haver afrontat el problema i sueprat ara a seguir conduint!
kilòmetres ig as que diuen els entesos! jaja
petonets

Esther ha dit...

Gràcies Ester!

Unknown ha dit...

Felicitats! Jo estic en ello. Tot i que ara ho he abandonat una mica. No dormir a les nits i agafar el cotxe no era una bona convinacio. Ara a veure quan l'alexandra dorm tota la nit i puc tornar a possar-m'hi.