dilluns, 28 de gener del 2013

Seven things about me


Yes, un premi i que ve de la mà de la Laura "La mamá de Leo y Max" . Gràcies Laura per pensar en mi, els premis sempre són ben rebuts perquè et fan saber que pensen en tu i això agrada.

L'estil del premi és molt semblant a d'altres que ja he rebut anteriorment així que no crec que us descobreixi res nou però per si de cas vaig a "estrujar" una mica les neurones per explicar-vos set coses sobre mi...

1-  Sóc extremadament endreçada. No suporto veure res fora del lloc així que el fet de tenir dos nens a casa és una autèntica prova de resistència per a mi.

2- Em torna boja el pa amb tomàquet. Em poden tocar qualsevol cosa de la meva dieta però el pa amb tomàquet ni de broma. Cada matí necessito la meva dosi o no sóc persona.

3- Em mossego les ungles i molt i ara quan veig que l'Andreu fa el mateix em fa una coseta...

4- Tinc una autèntica obsessió amb el meu cabell. Per altres coses sóc una deixada... M'oblido de posar-me cremes, mai em maquillo... però el cabell? Sempre impecable! Els millors xampús, les millors mascarilles, la pelu que no falti. Porque yo lo valgo jaja!

5- M'encanten els animals i si no tinc un zoo a casa és perquè el temps no m'ho permet. Ai quan els nens comencin a demanar mascotes... No podré dir que no a res.

6- Pels llibres i les pelis sóc de sang i fetge. Quants més morts millor! Em poden la intriga, l'acció, els assassinats... Amb els dramons i les romanticones no puc!

7- Em costa horrors adormir-me si el meu marit no hi és al llit. Espero que no ens separem mai perquè m'hauré de fer un nino amb la seva mida per abraçar-lo jeje!

Y esto es todo amigos. Ara tocaria passar-lo però no us vull donar cap obligació. Només dir-vos que per mi el premi és per totes i cadascuna de vosaltres... Per la Onavis, per la Conxi, l'anna, l'Ester, la MamaModerna, la Mireia, la Mirashka... Totes! I que si us animeu a fer-lo m'encantarà llegir-vos.

Petonarros!

5 comentaris:

cira ha dit...

Doncs jo he descobert coses, mira! :) Gràcies per incloure'm a llista. A veure si trec un moment i m'hi poso...

conxi ha dit...

Merci wapa! Però em fa una mandraaaa....

Esther ha dit...

Per això no obligo ningú Conxi jaja!

ESTER ha dit...

Com vas de la grip?
moltes felicitats pel premi i per pensa en mi, a veure si trobo un moment per escriure'l.
petonets

onavis ha dit...

Felicitats pel premi!
Sempre es descobreixen coses!