dilluns, 11 de febrer del 2013

Dia de mama en exclusiva!

Avui les escoles fan festa així que ni l'Andreu ni jo hem anat a classe. Resultat? Un dia de mama i Andreu sols, sense ningú més!

A l'Andreu aquests dies li agraden molt ja que per ell tenir-me en exclusiva és una cosa molt especial. De fet, crec que feia mesos que no m'abraçava tantes vegades com ho ha fet avui. Està content i feliç perquè el petit "borinot" ( així li ha sortit a la criatura) no hi és i no molesta. Pobre Biel! (Sssssccchhh! jo el trobo a faltar).

Hem anat a esmorzar els dos solets al Viena, a comprar el regal de l'aniversari del papa que encara no té regal després d'un mes pobret, el de l'avi que fa anys dissabte i un dels de l'Andreu que aquesta setmana ja en fa 5!

I el millor de tot... Uuuuh! Hem tornat a casa amb l'autobús i això és tota una aventura.

Bé, vaig que em reclama per canviar-li el modelet al Batman!

3 comentaris:

MamaModerna ha dit...

Ei, que be això dels mimituuuuus a la mama.

Mirashka ha dit...

wow, això si que és un gran dia!!!!

Anònim ha dit...

No hi ha res millor que la mama en exclusiva :)