divendres, 15 de març del 2013

Divendres musical: Never gonna give you up

Fa unes setmanes fent broma amb en Jordi vam acabar veient vídeos d'en Rick Astley (moment friki familiar) i el que va començar amb una broma va acabar amb un "remember" per part meva i és que qui no ha tingut la temporadeta Astley?

El més curiós és que ja poden passar anys i panys que recordo les lletres! Vale, les recordo en el meu anglès "guachinveri" però les recordo i és curiós com les cançons poden quedar tan gravades, oi?

Apa, a gaudir-la i si us plau no us perdeu el super vídeo estilós amb avaricia.

Bon cap de setmana!


4 comentaris:

onavis ha dit...

M'encanta!!
Jo era fan :)

Esther ha dit...

Si és que qui més qui menys ha passat la fase "tupé", oi? jaja!

Mirashka ha dit...

oooooohhhhhh siiiiiii!!!!!!! jo era fan als 16 anys!!!!!! aquell noi que es veia tan bon nano!!!!!!!

Anònim ha dit...

Ohhh!! Rick Asteley!! un mite de la meva època pre-adolescent!! jejjeje