dilluns, 1 d’abril del 2013

Casal i escola bressol per vacances.

Encara som a abril però en Jordi i jo hem començat a rumiar què farem per vacances. Encara no tenim massa clara la destinació... De fet, no sabem ni si hi haurà però jo tinc una cosa molt i molt clara i és que aquest any en Biel anirà a l'escola bressol fins l'últim dia i l'Andreu farà algunes setmanes de casal.

L'any passat en acabar el meu curs vaig decidir que els tenia els dos aquí amb mi i sincerament, van haver moments molt durs. L'Andreu a les 8h del matí ja em demanava anar a algun lloc perquè en quant veu sol se li desperten les ganes de sortir. Problema? Fins la tarda no es pot sortir per Granollers si no vols morir de calor. Així que super mami va buscar moltes coses a fer per tenir-lo entretingut però va fracassar en moltes ocasions i és que no és fàcil buscar coses a fer sense que aquest parell de bitxos no es matin.

El fet que en Jordi arribés tard cada dia tampoc va ajudar massa i fins i tot vaig haver de demanar ajuda per poder fer el curs d'estiu online d'una manera una mica tranquil·la. Així que després de l'experiència, aquest any estic disposada a que tots ho passem bé. En Biel a l'escola bressol farà activitats diferents a les que fa a la resta de l'any que ja li anirà bé i amb l'Andreu he parlat i està força content perquè anirà a fer el casal.

He de reconèixer que quan vaig començar a rumiar tot això va aparèixer la meva mala consciència per dir-me que potser no ho estava fent bé però des seguida la vaig fer fora amb una bufera.

L'estiu és molt llarg! Els nens necessiten distreure's, passar-ho bé i sé que fent activitats d'estiu ho passaran genial. Jo tindré temps per fer la feina com toca i no a corre cuita com l'any passat i penso que tots gaudirem molt més de l'estiu.

4 comentaris:

Sol Solet ha dit...

Res de mala conscientènca Esther, si són nens moguts a l'escola o al casal d'estiu que és on millor estàn i millor s'ho passen i ells ho agraeixen.
Jo tinc clar que també la deixaré fins l'últim dia a la Llar d'infants.

Esther ha dit...

Sí, sí! Allà jugaran i faran activitats amb nens de la seva edat. Segur que estan millor allà que no pas aquí a casa preguntant una i una altra vegada perquè no poden sortir.

Ja us explicaré!

Mamaaaaine ha dit...

És fàcil de dir i difícil d'assimilar però no et preocupis. Els nens estaran bé, si tu també hi estàs

MamaModerna ha dit...

Sembla un pla molt coherent Esther. Segur que aquest estiu ho passeu tots molt millor:-)