dimarts, 23 d’abril del 2013

Un Sant Jordi molt infantil...

Aquest any no hi ha llibres pels grans. En Jordi encara té un parell de llibres per llegir i li fa més falta una camisa. I jo... Buf! Per molt que ho intenti no hi ha manera. Em vaig proposar tornar a la lectura però no tinc temps! I el poc temps del que disposo sempre acabo invertint-lo en altres coses.

Resumint, aquí a casa els que més "llegeixen" són els petits. Així que per a ells han estat les compres literàries d'aquest any.

Aquest matí m'he enamorat d'aquest conte:


Perquè totes les històries tenen sempre molts punts de vista, oi? Perquè potser el drac no era tan dolent ni Sant Jordi tan bo. M'ha fet gràcia poder agafar un llibre on s'explica per una banda la història vista des de la perspectiva del cavaller i per l'altra, la del drac!


I ara només queda la versió de la princesa que ara que em consta que existeix crec que tard o d'hora arribarà a casa. S'ha de sentir a tothom, no?

Bé, a la tarda i ja a les paradetes l'Andreu s'ha decidit per "Bestiari".


A ell l'ha conquistat el fet que dugui un memory per jugar i que sigui un llibre de buscar cosetes (cosa que al meu fill li encanta). A les diferents pàgines passen moltes coses... Alguns animalons tenen parts d'altres, n'hi ha algun que no té potes, d'altres que s'han canviat el color... I els hem de buscar. Això tindrà força entretingut l'Andreu que és un gran detectiu. A mi m'han conquistat les il·lustracions que em semblen molt originals i divertides, ben diferents.

I per últim, el llibre pel petit Biel que s'ha decidit per...


La Pepa! Aquesta porqueta que ja ens té el cor robat a tots a casa.

5 comentaris:

Mireia ha dit...

Hahaha! a casa meva el Sant Jordi també ha estat infantil! El Guerau ha estat l'únic que s'ha firat....!

Una abraçada!

onavis ha dit...

A la meva filla també li ha caigut un de la Pepa!!
I jo encara he de triar el meu, ja que ahir estava tot tan ple i agobiant que no vaig poder!

Sol Solet ha dit...

Jo estic com tu, sense temps de llegir. A les vacances que sempre llegeixo ja em compraré el llibre.
A nosaltres també ens ha caigut un llibre de la Pepa.

Esther ha dit...

Veig que la Pepa triomfa a tot arreu, eh? La veritat és que si te la mires bé és força graciosa :-)

Anònim ha dit...

A casa també: només Sant Jordi infantil