dijous, 26 de setembre del 2013

Adéu multiesports

L'Andreu porta fent multiesports a l'escola com a extraescolar des de P3 i sempre ha esperat el dia de l'activitat amb moltes ganes ja que s'ho passava molt bé. Aquest any havíem decidit que també l'apuntàvem i l'expectació era doble perquè en Biel també estava apuntat.

Doncs bé, avui han sortit les llistes d'extraescolars de l'escola i aquesta no s'arribarà a fer perquè només hi ha cinc nens apuntats (per obrir una extraescolar ha d'haver com a mínim vuit). I una vegada més la crisi es fa notar perquè els cursos passats hi havia molts nens fent l'activitat i sé per les mares que ho passaven molt bé, almenys la majoria...

Res, demà toca explicar als bitxos que no podran fer multiesports i la veritat és que no sé si buscar una alternativa o no.

7 comentaris:

Anònim ha dit...

OSTREEEES !! Quina mala sort !!! espero que trobeu alguna alternativa... en Leo comença dimarts... tampoc ens han dit res encara... espero que no ho treguin... però és l'activitat extra escolar mes económica... i la de piscina la més cara i a la que t'has d'espavilar a portar-los i recollir, i es veu que hi ha overbooking... així que aiam que passarà amb escola esportiva..

Esther ha dit...

Doncs al final es quedaran a niu... No hi ha cap activitat que puguin fer junts fora de l'escola i l'Andreu està capficat així que mira, aquest any anirà així. D'aquesta manera també els puc anar a buscar jo un dia més je je je!

Mamaaaaine ha dit...

Ai pobrets!!! Ells que ja s'havien fet a la idea. Jo a la meva l'he apuntat a ballet a veure... Ja m'ha dit la profe (mare de dues nenes de 6 i 3 anys) que no les martiritzarà amb postures sino que faran psicomotricitat. Per a mi, la paraula de moda, je je. Ah!!! 45 minuts a la setmana

Esther ha dit...

A mi m'agrada que facin cosetes fora de l'escola sempre que no sigui una exageració :-) Penso que els hi va bé.

ÀnimaAlada ha dit...

sempre pot fer multiesports al menjador de casa amb uns quants amics! com ho veus? jijiji

Canviant de tema: tens un premi! que jo amb el meu gran criteri :) et dono. Fés un cop d'ull al meu bloc: http://mamapracticaenpractiques.blogspot.com.es/2013/09/premi-liebster-award.html
Si et fa mandra, ho entenc! :)

cira ha dit...

Aquí organitzen moltes activitats als centre cívics, molt econòmiques i aquest any l'hem apuntat a "dansa creativa"...a veure si va bé! Per tant petits no hi ha activitats extra-escolars a l'escola. A mi també em sembla bona idea que facin coses fora de l'escola, perquè conegui altres nens i altres ambients, trobo que és una manera d'aprendre a relacionar-se!

Esther ha dit...

Ànima jo crec que prefereixo que no facin esports per casa. L'última vegada l'Andreu va trencar un plafó... (no comments jaja).

Cira a mi també em sembla que fer activitats fora de l'escola els ajuda molt a socialitzar-se. Jo tinc una pega però i és que els haurien de dur els meus sogres i em sap greu que hagin de fer "excursions" cada tarda per un i per l'altre. De tota manera tard o d'hora arribarà perquè de l'acadèmia d'anglès no s'escapen...