diumenge, 8 de setembre del 2013

Demà pengem la bata...

Demà és un dia especial pel Biel! A les 10:30h del matí anirem a la que fins ara ha estat només l'escola del tete i ja entrarà a la que serà la seva classe, coneixerà la Núria (la mestra de P3) i penjarà les seves coses al penjador.

Demà podem dir que és el primer dia d'en Biel a l'escola de nens grans i el cert és que jo continuo pensant que el veig molt petit per donar aquest pas. Tot i així vaig tranquil·la perquè estic molt contenta amb l'escola i perquè vam parlar amb la mestra l'altre dia i ens va transmetre molta seguretat. La Núria és una mestra que ja fa força anys que està a l'escola i les mamis que conec que han tingut els seus fills amb ella han quedat molt contentes.

Demà serà un dia ben especial i tant l'Andreu com jo acompanyarem en Biel a penjar la bata... 

4 comentaris:

cira ha dit...

Molta sort al Biel! Nosaltres demà també comencem a P3...i aquesta tarda em toca cosir les betes per que pengi la bata. Ella l'any passat ja anava a la mateixa escola, per això no estem massa nerviosos però sí contents!

Esther ha dit...

Es fan grans, eeeh¿? :-)

Anònim ha dit...

MOLTA SORT !!!! JA EXPLICARÀS COM HA ANAT EL PRIMER DIA !!!
EN LEO FINS DIJOUS NO COMENÇA !!!

Esther ha dit...

Mercii :-)