dimarts, 11 de febrer del 2014

Taller de cupcakes

Dissabte vaig anar a un taller de cupcakes que va fer la mare d'un company de classe de l'Andreu. Últimament em tira molt això de fer tallers i provar de fer coses que en principi penso que no m'han de sortir bé i el cert és que li estic agafant el "gustillo".

A mi cuinar m'agrada molt, fer receptes dolces m'apassiona i si no fos perquè després m'ho menjo i se'm posa allà on mai voldria que se'm posés, en faria moltes més. 

Ara bé, una cosa és fer un pa de pessic i una altra molt diferent fer cupcakes perquè per aquests ja s'ha de tenir més gràcia. La decoració és molt important en un cupcake ja que ha d'entrar per la vista i el cert és que no em va sortir tan malament, oi?


Ara, us he de confessar que tot i lo mones que queden... prefereixo un bon pa de pessic que no embafa tant!

4 comentaris:

ESTER ha dit...

uff jo és d'aquelles coses que com a cuinera tinc ganes de provar, però al l'hora de menjar se'n fa un nus només de pensar amb tant sucre...

com bé dies on hi hagi una bona coca!! ;)

petonarrus ben dolços


MamaModerna ha dit...

Yep, estic d'acord amb lo del pa de pessic.
Si un dia véns per Londres, has de tastar els millors dolços del mon a
https://hummingbirdbakery.com
Inclús pots comprar el seu llibre de receptes online.. Mira una bona manera de for cupcakes i practicar l'angles :-)

Esther ha dit...

Ester fer-los és la mar d'entretingut! Jo ho vaig passar molt bé :-) Ara, la muntanyeta de sucre finalment va acabar a les escombraries. Això sí, la madalena de base boníssima!

MamaM si em poso a fer pastissos seguint una recepta en anglès em pot sortir qualsevol cosa menys un pastís jaja!

Anònim ha dit...

Quina bona pinta!! jeje