dimecres, 5 de febrer del 2014

Taller de motas

Fa un parell de setmanes a la classe de dansa polinèsia vam estar fent motas. Les motas són un complement que portem a les mans a l'última coreografia que estem fent. El cert és que faci el que faci a dansa, m'ho passo bé!

He descobert que m'agrada molt tenir una estona per mi, que m'agrada molt aquest tipus de dansa, que fins i tot puc arribar a tenir més coordinació de la que creia, de que puc fer cosetes amb els peus i que... el pareo tampoc em queda pas tan malament.

He descobert que m'agrada veure que hi ha coses sobre mi mateixa que vaig descobrint i em van sorprenent.


4 comentaris:

Anònim ha dit...

Motas? perquè serveix això? per treure la pols? XD

ESTER ha dit...

doncs a seguir ballant i guadint dels tallers!!
petonets

conxi ha dit...

Ole tu! T'entenc perfectament en lo d'una estona per tu i en lo de ballar!! I remena bé els malucs!

Anònim ha dit...

Qué bé Esther!! Me'n alegro que puguis trobar estonetes per a tu i les disfrutis.
Un petó!!